Overskrift:

Balance og koordination af rytter

Kort beskrivelse:

Øvelsen træner : Balancen, koordinations evne, lår, balle, baglår, læg, mave, ryg og arm musklerne.

Oversigtsbillede:
Balance og koordination af rytter
Beskrivelse:

Hop over cavalettis fra side til side, med samlede ben

Øvelsen træner: koordinations evne, lår, balle, læg, mave, ryg og arm musklerne.

Balance5  Balance6  Balance7

Løft det ene ben op i luften samtidig med at den modsatte arm går frem og røre jorden – dette gentages

Da dette er en balance øvelse er det vigtigt, at du ikke sætter dit ben ned i jorden når du kommer op, men prøver at finde balancen inden du går ned igen. 20 gentagelser og 3 sæt.

Balance1  Balance2

Stå på alle fire og stræk den ene arm og det modsatte ben frem og træk efterfølgende dem sammen under kroppen uden at røre underlaget.

Øvelsen træner: koordinationen, ryg, mave, baglår og arm musklerne. 20 gentagelser og 3 sæt til hver side.

Balance8  Balance9  Balance10

Gå på line på cavalettis

Øvelsen træner : Balancen.

Balance3  Balance4

Kommentarer

Kommentarer:

Anbefalinger til dig

Anbefalinger:
SENESTE
MEST POPULÆRE

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.