Kursuscenter til virksomheder

SPHGym2Booking

SPHGym3Booking

Leje af træningscenter

Leje af træningscenter på timebasis
Det er muligt, at leje skolens træningscenter (SPH-Gym) på timebasis til 525 kr. pr. time. Ring til Aalborg Sportshøjskole for, at høre nærmere på + 98 13 13 11 eller på kontakt os på sph@sportshojskolen.dk

SPHGym1Booking

I centret findes der bl.a.

• Stænger og vægtskiver fra Eleiko
  • Håndvægte i forskellige størrelser
  • Maskinerne er fra Hammer Strength og Life Fitness
  • Dækflip
  • Prowling
  • Farmer walk
  • Safety bars, chamber Bars, fat bars Musik
  • Medicin bolde
  • Kettlebells
  • Sjippetov
  • Box jumps
  • Pull up stativ
  • Kosteskafte
  • Elastikker (powerbands)
  • Liggeunderlag / måtter
  • + Meget mere...

Betingelser ved leje af SPH-Gym
Ved leje af SPH-Gym, lejer du dig ind på samme vilkår som et hvert andet medlem. Dvs. at man selvfølgelig kan sætte sig på et område i den periode man skal bruge det, velvidene at der kan være kø til udstyr i disse perioder. Man har dermed ikke gjort krav på noget udstyr, men som alle andre må vente til det bliver ledigt.

Vi anbefaler at leje af lokalet sker uden for vores belastede-perioder (Alle hverdage fra 16:00-18:00. og ons.: 13:30-19:00 lør.: 10:30-13:00). Da vi her ikke kan garantere at alle/alt vores platformene/udstyr ikke vil være i brug.

Aalborg Sportshøjskole
Annebergvej 55