Besøg os

Se skolens faciliteter og bliv klogere på højskoleopholdet.

Overvejer du at tage på Aalborg Sportshøjskole?

Det er altid rart at fornemme stemningen og møde nogle af de mennesker, der allerede går på skolen.

Planlæg dit besøg

Du har forskellige muligheder for, at besøge Aalborg Sportshøjskole, hvor du kan lære mere om, hvad det vil sige at være højskoleelev. Du er altid velkommen til at slå vejen forbi Aalborg Sportshøjskole. Vi elsker at få besøg, og hvis du har lyst, kan du bl.a. få en rundvisning komme til åbent hus eller booke virtuelt besøg. Vi står klar til at besvare alle de spørgsmål.

Ring mig op

Har du brug for en uforpligtende snak? Vi ringer op til dig både hverdagene og i weekenderne

Ring mig op

Book en samtale

Har du brug for vejledning omkring dit højskoleophold. Du har mulighed for at booke en samtale 💬 med én af de ansatte på skolen.
Samtalen foregår på telefon eller via Teams

Book en samtale

Book en personlig rundvisning

Tag din kæreste, dine venner eller mor og far med en tur til Aalborg 👨‍👩‍👧, så skal vi vise dig, hvad vi har at byde på.

Book rundvisning

Åbent hus

Vi har en række åbent hus arrangementer hvert år. Her har du mulighed for, at møde vores lærere og elever samt, at få et kig på skolens faciliteter.

Vi afholder åbent hus
Lørdag den 6. april
Lørdag den 4. maj
Fredag den 7. juni