Fag på højskole

Er du bare glad for sport og træning, eller vil du være træner?

Måske har du ambitioner om at blive træner på højeste niveau? Aalborg Sportshøjskole er højskolen, hvor du bliver dygtig til det du laver, OG får masser af venner og fantastiske oplevelser. På Aalborg Sportshøjskole er vi gode til at se udviklingspotentialet i alle vore elever. Vi tager dig, der hvor du er, og flytter dig så langt som muligt rent fagligt. Vi hjælper dig med at få realiseret DINE drømme. Både under dit højskoleophold og i forhold til det liv du skal leve bagefter. Vi har fokus på din faglighed og din personlighed – og hjælper dig med at få styr på din fremtid. Vi er kendt for at have et højt fagligt niveau i vores undervisning, men du kan gå her, uanset hvor dygtig du er i forvejen.

Aalborg Sportshøjskole er bygget op omkring fire fagområder:

Fitness / fysisk træning // Job i uniform // Motion og udvikling // Outdoor og friluftsliv

Vælger du ikke en af højskolens diplomtræneruddannelser, kan du kombinerefagene fra de forskellige  fagområder og udvikle dit helt eget højskoleophold på Aalborg Sportshøjskole. Så vælg selv om dit  højskoleophold skal have fokus på sjov, træning, motion, uddannelse, forberedelse til et arbejde i uniform, studieforberedelse, friluftsliv eller noget helt andet.

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af fag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores fag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse fag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.

HovedfagNy  SidefagNy  Fordybelsesfag  Fordybelsesfag  ValgfagNy

Sådan vælger du fag på Aalborg Sportshøjskole 😀

ValgFag2024

Sidefag, fordybelsesfag, interessefag og valgfag vælges først ved højskolestart. Dvs. du skal have valgt dig hovedfag og periode i forbindelse med tilmeldingen, men bare rolig har du valgt forkert hovedfag kan du sagtens vælge om.

Når tilmeldingen er sendt sidder vores dygtige medarbejdere på spring til at behandle din tilmelding. Når du har betalt indmeldingsgebyret kan vi byde dig velkommen til en oplevelse for livet – og vi tør godt garantere, at velkomsten og mødet med alle de andre nye højskoleelever vil blive en oplevelse, du sent glemmer.

Find de rigtige fag:

PRØV VORES MATCHMAKER