Navn:

Billede:
Job i uniform
Beskrivelse:

Har du altid haft en drøm om et job i uniform? Det kunne være som politibetjent eller ambulancebehandler? Så er vores forberedende linjer til Job i uniform lige noget for dig.

Arketyper - Lang beskrivelse:

Aalborg Sportshøjskole byder dig velkommen på en af vores forberedende linjer til Job i uniform. I snart 15 år har vi forberedt de højskoleelever, som brænder for at arbejde i politiet, til politiets optagelsesprøve, og vi gør det med stor succes. Vi kender kravene til politiets optagelsesprøver, og vi kan uden at tøve prale af at have Danmarks bedste og mest gennemprøvede politikursus, hvor op mod 90% af vores elever slipper igennem nåleøjet til Politiskolen efter endt højskoleforløb.

I forlængelse af de erfaringer vi har erhvervet os på politilinjen, har vi oprettet en Ambulancelinje, hvor optagelseskravene til Ambulancebehandler-uddannelsen er i fokus. Med udgangspunkt i operativ erfaring og indgående kendskab til diverse ambulancebehandler-optagelsesprøver på landsplan, har vi målrettet et forløb mod at udvikle dine fysiske og personlige færdigheder, således at du får optimale forberedelsesforhold mod en eventuel optagelsesprøve.

Sådan vælger du fag på Aalborg Sportshøjskole 😀

ValgFag2024

Job i uniform har følgende fag du kan vælge imellem

Ambulancelinjen
Politi

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af fag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores fag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse fag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.