Navn:

Billede:
Outdoor / friluftsliv
Beskrivelse:

På Aalborg Sportshøjskole dyrker vi glæden ved at være ude i naturen og mærke adrenalinen pumpe. Højskoleopholdet indeholder masser af fede oplevelser og udfordringer til lands, på vandet og i skoven med storslået natur. Vi sanser, øver færdigheder, leger, udfordrer og samarbejder os frem, mens vi dyrker outdoor discipliner såsom klatring, kajak, SUP, street-SUP, windsurfing, kano eller waveboard.

Arketyper - Lang beskrivelse:

Vi har landets bedste udfoldelsesmuligheder indenfor outdoor og friluftsliv. Du kan surfe i Cold Hawaii, wakeboarde på Limfjorden, sejle på smukke åer, klatre i skolens egne indendørs faciliteter og meget mere.

Så om du er til vandaktiviteter, klatring, spejder, smuk natur eller bare elsker outdoor og friluftslivet i det fri, så skal vi nok udfordre dig med action og fede grænseoverskridende oplevelser. Kom og mærk suset, hyggen og det fantastiske fællesskab, der opstår når du giver den gas med dit højskoleophold.

Sådan vælger du fag på Aalborg Sportshøjskole 😀

ValgFag2024

Outdoor / friluftsliv har følgende fag du kan vælge imellem

Klatring
Klatring og bouldering
Outdoor
Outdoor og vandring
Surfing

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af fag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores fag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse fag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.