Valgfag

Udover de øvrige fag skal du vælge mellem en række valgfag

Udbuddet af valgfag skifter fra hold til hold og er afhængig af årstid, kursuslængde, trends og lærerkræfter. Valgfagene vælger du først, når du er startede på Aalborg Sportshøjskole. Du kan sortere på valgfagene og se hvornår valgfagene tilbydes ved sortere i Periode og Ugedag

ValgfagPerioder2022

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af valgfag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores valgfag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse valgfag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.