Åbent hus, kl. 16-18 - AFLYST

Dato:
03. apr 2020

Kom til åbent hus på Aalborg Sportshøjskole, her har du mulighed for, at møde vores lærere og elever samt, at få et kig på skolens faciliteter.

Billede:
Åbent hus, kl. 16-18 - AFLYST
Lang beskrivelse:

------------------------------------------------

Som du nok ved er Danmark lukket ned for at dæmme op for spredningen af smitte af Corona virus. Baggrunden er meget alvorlig. Smitte går hurtigt. Det er nødvendigt at afbøde smittespredningen i Danmark. Ikke mindst af hensyn til kronisk syge, ældre og svage.

Derfor vælger vi også at aflyse vores planlagt åbnet hus lørdag den 3. april. I er selvfølgelig meget velkommen til, at besøg skole til en af de andre planlagt åbent hus-arrangementer, som finder sted: Lørdag den 2. maj fra kl. 12-14, lørdagen den 13. juni fra kl. 12-14 eller fredag den 3. juli kl. 16-18 eller booke en rundvisning på skolen.

Skolen er lukket ned for alle, men vi vil forsat svare på mail, chatbesked, Messenger og telefoniske henvendelser. Så kontakt os endelig!!

Pas på hinanden derude.Og husk dette:
"Ministeren understreger, at der fortsat skal gøres alt, hvad der kan, for at mindske smittespredningen. Ellers vil sundhedsvæsenet slet ikke kunne følge med. - Det skal siges, så det ikke kan misforstås: Hvis vi ikke mindsker og forsinker smitten, vil vores sundhedsvæsen ikke kunne håndtere situationen.”

------------------------------------------------

Så tag din kæreste, dine venner eller mor og far med en tur til Aalborg, så skal vi vise dig, hvad vi har at byde på.

Programmerne for åbent hus arrangementerne, er som følgende:
Kl. 16.00  Velkomst, præsentation af fag, skemaer m.m.
Kl. 17.00  Rundvisning på skolen
Kl. 18.00  Tak for i dag