Marketingmedarbejder  

Vi søger en marketingmedarbejder pr. 01.10.2019  

Marketingmedarbejder


Aalborg Sportshøjskole søger en marktingsmedarbejder til en 20 timers stilling – primært til at styre skolens SoMe-aktiviteter. Så vil du være drivkraften i Aalborg Sportshøjskoles SoMe-aktiviteter?

Aalborg Sportshøjskole er kendt i hele landet for at være Danmarks bedste højskole inden for idræt, sport og sundhed. Vi har et højt fagligt niveau i vores undervisning, som understøttes af et sundt og proaktivt miljø på skolen. 

Primære ansvarsområder og opgaver

Det er din fornemmeste opgave at opbygge en stærk profil på skolens sociale medier, at udarbejde content planer samt udvikle relevant materiale til de sociale medier. Du får blandt andet følgende ansvarsområder og opgaver, men der kan også forekomme andre marketingsopgaver.

  • Ideudvikle og drive Aalborg Sportshøjskoles tilstedeværelse på de sociale medier primært Facebook og Instagram
  • Udarbejdelse, implementering og vedligehold af SoMe-strategier og -koncepter
  • Udvikling og eksekvering af annonceringsstrategier gennem Google Ads og Facebook Ads
  • Udarbejde grafisk materiale
  • Fotografere og lave videoer
  • Udarbejde content marketingplaner og -aktiviteter for de sociale medier
  • Opsætning, overvågning samt opfølgning på de sociale medier, Google Ads og Facebook Ads
  • Koordinering med kollegaer
  • Rundvisninger, åbent hus og messer deltagelse

Du kommer til at referere til PR- og marketingchefen.

Om dig

Du ønsker at se resultater og skabe værdi og interaktionen mellem højskolen og skolens kunder. Du brænder for at udvikle SoMe-content i et professionel sammenhæng og har både mod på og erfaring i selvstændigt at varetage den digitale kommunikation. Du har en solid viden om opsætning og opfølgning af annoncekampagner gennem Google Ads og Facebook Ads. Du har fingeren på pulsen i forhold til de sociale medier, hvor du nyder at udfolde dig kreativt. Du er ikke bange for at udfordre os og tage chancer – hos os er der nemlig plads til, at eksperimentere med indholdet.

Du har en solid viden om sociale medier og kender Facebook og Instagram. Det er desuden vigtigt, at du er initiativrig, nysgerrig, og er god til at opsnappe og formidle den gode historie. Du er en stærk udadvendt koordinator, der samarbejder godt med både kollegaer og skolens elever. 

Uddannelse og erfaring

  • Du har en relevant uddannelse inden for sociale medier, multimediedesigner eller andet
  • Du er vant til at producere grafisk materiale til de sociale medier på kommercielt niveau
  • Erfaring med B2C markedsføring på de sociale medier
  • Erfaring med opsætning og opfølgning af annoncekampagner
  • Du har erfaring med at fotografere og lave videoer

Løn og ansættelsesvilkår

Den gennemsnitlige arbejdstid er 20 timer om ugen, men kan veksle afhængig af spidsbelastningsperioder.

Løn efter gældende regler og takst


Vi glæder os til at høre fra dig

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte PR- og marketingchef Henrik Jespersgaard på 98 13 13 11.

Ansøgningsfrist 15.08.2019
Ansættelse pr. 01.10.2019 (ansættelsessamtaler ligger i uge 34+35)

Søg jobbet som marketingmedarbejder 

Du sender din ansøgning ved at udfylde nedenstående formular. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.