Prøv politiets optagelsesprøve - Test dig selv

Dato:
29. apr 2019

Bliv klar til politiets optagelsesprøver med studie- og træningsvejledning

Billede:
Prøv politiets optagelsesprøve - Test dig selv
Lang beskrivelse:

Mandag den 29. april kan du teste dig selv i den fysiske del af optagelsesprøven til Politiskolen (der har fokus på 1. prøvedag i optagelsesforløbet til politiets uddannelser), og samtidig få feedback på dine resultater!

Politiet kommer på højskolen. Her kan du sammen med vores politielever, teste dig selv i den fysiske del af optagelsesprøven til politiet.

Til dette arrangement har du også mulighed for at få opgraderet dit skriftlige dansk forud for optagelsesprøven, der kræver mere end at være i fysisk god form. Vi kigger blandt andet på kommaer, bøjning af ord og korrekt brug af endelser.

Endelig kan du få en snak med vores rekrutteringsmedarbejdere, der står klar til at svare på dine spørgsmål om optagelse og uddannelse i politiet.

Du kan også læse mere om arrangementet på Politiets side

Tilmelding

Tilmeldingen skal ske på følgende mailadresse: arrangementer@politi.dk. Ved evt. spørgsmål er man velkommen til at kontakte Camilla fra Politiet på 41 37 37 97.

Arrangementet laves i samarbejde med Politiet - Læs mere om politiets optagelsesprøve

Program

Kl. 15.00 – 17.30: Session 1 – Gennemgang af den fysiske optagelsesprøve samt feedback
Kl. 18.00 – 18.30: Aftensmad