Invitation til indvielse - torsdag den 23.05.2019 kl. 15.00-18.00

Billede:
Invitation til indvielse - torsdag den 23.05.2019 kl. 15.00-18.00
Lang beskrivelse:
Du inviteres hermed til indvielse af Aalborg Sportshøjskoles 1.200 m2 store klatre- og styrkeunivers torsdag den 23. maj fra kl. 15-18.

Efter flere års planlægning og arbejde er vi nu endelig klar til, at indvie skolens nye flotte klatre- og styrkeunivers. Vi glæder os derfor til, at kunne byde elever, tidligere elever, medlemmer af foreningen Sportshøjskolen, medlemmer af Aalborg Klatreklub, kunder og venner af huset til den officielle indvielse.

Vi er meget stolte over det udtryk den nye bygning giver, ikke alene på skolen, men også på hele omgivelserne i kvarteret. Det nye klatre- og styrkeunivers indeholder frivægtstræning, maskiner, et stort CrossFit område, klatrevæg i 12 meters højde, bouldering samt forskellige udendørstræningsområder. Den nye udvidelse er placeret i skolegården og bygningen har derfor en central placering på højskolen som derved er med til, at skabe en større sammenhæng fagligt og socialt.

Indvielsen vil blive fejret ved, at vi klipper den røde snor kl. 15.00. Der vil være forskellige taler, musikalsk underholdning, gratis træningsbog til de fremmødte samt noget lækkert mad og drikke. Sidst men ikke mindst vil du få lejlighed til, at se de forskellige lokaler i brug, som givet et godt billede af dagligdagen på Aalborg Sportshøjskole.

Vi ses torsdag den 23. maj kl. 15.00
0 kr.