Overskrift:

Gratis foredrag med Gert Rune
Lang beskrivelse:

HØJSKOLERNE FYLDER 175 ÅR

Den 7. november markerer Aalborg Sportshøjskole, at højskolerne har eksisteret i 175 år, og her vil vi gerne invitere til en aften med foredrag og højskoleånd.

Vi vil gerne invitere til foredraget Tak for udfordringen af Gert Rune. I dette foredrag motiverer Gert Rune sine deltagere til at gribe tidens og hverdagens udfordringer. Via sin unikke historie inspirerer han til at turde møde forandringer med oprejst pande frem for at søge flugten fra disse. En forandring må aldrig blive et problem, for så stopper udviklingen. Derimod gælder det om at gøre forandringen til en positiv udfordring, som kan hjælpe en til at få succes – både som organisation og som menneske. Gert tager udgangspunkt i de valg, der har hjulpet ham siden han som 16-årig fik amputeret sit ene ben og frem til i dag, hvor han er blevet Danmarks første Ironman med kun ét ben.

Der er 60 pladser og det er først til mølle.
Tidspunkt: Torsdag den 7. november kl.18.30-21.00
Adresse: Annebergvej 55, 9000 Aalborg
Tilmeld dig på følgende mailadresse jane@sportshojskolen.dk senest 23. oktober (i mailen skal du notere navn/navne samt telefonnummer

Vores elever vil først vise jer skolens nye træningslokaler og i løbet af aftenen vil skolens højskolekøkken servere kage og kaffe.

0 kr.
Tilmeldingsfrist