Prøv politiets optagelsesprøve - Test dig selv

Dato:
26. nov 2019

Bliv klar til politiets optagelsesprøver med studie- og træningsvejledning

Billede:
Prøv politiets optagelsesprøve - Test dig selv
Lang beskrivelse:

KOM TIL STUDIE- OG TRÆNINGSVEJLEDNING HER PÅ SKOLEN

Kan du bestå politiets fysiske optagelsesprøve? Det kan du finde ud af lørdag den 26. november klokken 15-20, hvor du kan komme til personlig studie- og træningsvejledning her på skolen, Annebergvej 55 9000 Aalborg. Her har du muligheden for at gennemføre alle seks delprøver, præcis som det foregår til en rigtig fysisk optagelsesprøve.

Til dette arrangement har du også mulighed for at få opgraderet dit skriftlige dansk forud for optagelsesprøven, der kræver mere end at være i fysisk god form. Vi har fokus på hele danskprøven, der både består af en læseprøve, en diktat og en case. Du får blandt andet mulighed for at skrive en kortere tekst, og du får feedback af underviseren.

Du kan også få en snak med Politiets studievejledere og et par politistuderende, der står klar til at svare på dine spørgsmål om optagelse og uddannelse i politiet.

Tilmelding

Tilmeld dig her 👈 eller sende en mail med dit fulde navn til arrangementer@politi.dk.

Arrangementet laves i samarbejde med Politiet - Læs mere om politiets optagelsesprøve

0 kr.
Tilmeldingsfrist