DM senior i vægtløftning - AFLYST

DM senior i vægtløftning - AFLYST
Lang beskrivelse:

--------------------------------

Foreningen Sportshøjskolen har valgt at trække sig som arrangører af DM senior vægtløftning i weekenden.

Beslutningen er truffet med udgangspunkt i input fra vores medlemmer, samt en samlet vurdering taget på baggrund af den hurtige udvikling i forhold til smittespredning af coronavirus/COVID-19.

Vi ønsker at støtte myndighedernes kamp for at undgå unødig smittespredning, og finder at en aflysning af stævnet er den mest ansvarlige beslutning for vores medlemmer, og for samfundet generelt.

Vores beslutning får fuld opbakning fra Aalborg Sportshøjskole, som er ejer af de lokaler vi benytter.

Vi vil i samarbejde med Dansk Vægtløftnings Forbund arbejde på at finde en ny dato til afholdelse af stævnet.

Pas på hinanden derude.

Og husk dette:
"Ministeren understreger, at der fortsat skal gøres alt, hvad der kan, for at mindske smittespredningen. Ellers vil sundhedsvæsenet slet ikke kunne følge med. - Det skal siges, så det ikke kan misforstås: Hvis vi ikke mindsker og forsinker smitten, vil vores sundhedsvæsen ikke kunne håndtere situationen.”

Spørgsmål kan rettes direkte til undertegnede, eller kan formuleres som kommentar til dette opslag.

På vegne af bestyrelsen og vægtløftningsudvalget i Foreningen Sportshøjskolen,
Næstformand og stævneansvarlig Helene Pihl Badsberg

---------------------------------

Lørdag den 14 marts fra kl. 11.00 - ca. kl 18.00 og sødang den 15. marts fra kl. 11 - ca. 17.00 afholdes der DM senior i vægtløftning i 2 kamp (træk + stød) i Aalborg Sportshøjskoles nye træningscenter SPH-Gym (Annebergvej 55, 9000 Aalborg), som lægger rammerne til det stævne.

DVF

Stævnet er godkendt af Dansk Vægtløftnings Forbund

ForeningenSportshøjskolenLogo
Foreningen Sportshøjskolen er vært for stævnet og der er gratis entré