Find vej og parker

Annebergvej 55
9000 Aalborg

Rutebeskrivelse
Der er gode motervejsforbindelser direkte til Aalborg Sportshøjskole.

Parkering
Aalborg Sportshøjskole råder over række gratise parkeringspladser. Bliver i mange kan i holde på anden side af skolen her er parkeringen også gratis

Med fly
Aalborg lufthavn ligger 5 km. fra Aalborg Sportshøjskole. Der er alle dage hyppige flyafgange til og fra København samt andre destinationer. På Aalborg Lufthavn kan du få information om, hvilke flyselskaber har rutefly til Aalborg.

Med tog
Aalborg Vestby station ligger i byens centrum og mindre end 15 minutters gang fra Aalborg Sportshøjskole. DSB forbinder Aalborg regionalt og nationalt med hyppige tog. Se dsb.dk for yderligere oplysninger.

Med bus
Fra Aalborg Busterminal kører bus nr. 16 (mod Mølholm) direkte til skolen. Bus nr. 16 kører hver halve time xx15 og xx45. Stå af ved Aalborg Stadion.

Se mere på Nordjyllands Trafikselskab