Fællesrejse til naturskønne Norge

En fællesrejse skaber sammenhold, så enkelt er det

Derfor har vi hvert efterår en obligatorisk fællesrejse til naturskønne Norge med fokus på at dyrke fællesskabet, nyde de smukke omgivelser og at være aktive sammen.

En fællesrejse er mere end bare en rejse

Det er en grupperejse med fællesskab i højsædet, hvor uforglemmelige rejseminder deles og sociale relationer styrkes. På fællesrejsen til Norge dykker vi ned i fællesskabet og omgivelserne. Vi hygger med snobrød og fællessang omkring bålet, fordyber os i lange samtaler og griner til sent ud på aftenen. Derudover er der planlagt en række fælles aktiviteter der styrker sammenholdet og danner rammerne for bevægelse og udfordring både fysisk og mentalt.

klippeklatring og river rafting

Rejsen byder blandt andet på klippeklatring og river rafting. Adrenalinfyldte aktiviteter der for nogle vil være udfordrende og flytte grænser, men som samtidig vil skabe oplevelser, du aldrig glemmer. Og bare rolig, dine højskolekammerater har din ryg og står klar med bred opbakning, mens I lærer hinanden bedre at kende. Derudover vil vandreture i de smukke norske fjelde give rig mulighed for spændende
naturoplevelser og dybe samtaler. Ruterne er nøje planlagt, så det eneste du skal fokusere på, er at være social, nyde turen og suge omgivelserne til dig.

Styrk fællesskabet

På fællesrejsen vil I møde udfordringer og opleve sejre, som styrker fællesskabsfølelsen. I vil derfor tage hjem fra rejsen som ét hold med et hav af spændende oplevelser og stærke relationer i bagagen – klar til at indtage og nyde resten af jeres højskoleophold sammen.

Fællesrejse skaber sammenhold

På fællesrejsen til Norge dykker vi ned i fællesskabet og omgivelserne

Social Ansvarlighed

Social ansvarlighed er ligeledes i højsædet på fællesrejsen. Derfor har vi fravalgt at rejse med fly og bruger i stedet bus og færge som det primære transportmiddel. Vi kører med bus fra Aalborg til Hirtshals, hvor vi sejler til Kristiansand og kører videre mod Evje, som ligger ca. 1 times kørsel fra Kristiansand.

Rejse med lavt CO2 aftryk

Vi er nemlig overbevist om, at vi ikke behøver at rejse langt væk for at få mindeværdige oplevelser og dyrke fællesskabet. Derfor har fællesrejsen fokus på så lavt CO2 aftryk så muligt og giver samtidig mulighed  for at opleve nogle af de smukke omgivelser, der findes tæt på vores kære hjem.

Pak kufferten og nyd fællesrejsen til naturskønne Norge med alle dine højskolekammerater
– vi glæder os til at rejse sammen!

Praktisk info

Hvornår: August (efteråret)
Pris: 2.600 DKK incl. kost, logi og transport
Hvem kan deltage: Obligatorisk fællesrejse