Surfcamp

Er du vild med surfing eller drømmer du om at prøve det?

Så kan du under dit højskoleophold tage med på 4 dages surfcamp i Nordjylland, hvor vi surfer, eksperimenterer og leger på vandet.

Som en del af forårets temauge, er det muligt at komme på 4 dages surfcamp, hvor du kan prøve kræfter med stand up paddle, paddlesurfing, wakeboard og vandski på nogle af Nordjyllands bedste surfspots. Vi har base på højskolen, men rejser hver dag til steder med gode forhold som Vestre Fjordpark, Løkken strand, Thy Cablepark og Cold Hawaii i Klitmøller.

I løbet af ugen lærer du om surf-kulturen, mens du bliver bekendt med nogle af de forskellige typer boards der findes inden for surfing. Vi gør surfing til en leg og lover, at det nok skal blive sjovt. På surfcampen er der plads til alle, så uanset om du er nybegynder eller øvet, er du velkommen på holdet. Udover surfing, er der god plads til at grine og dyrke fællesskabet i løbet af temaugen.

Så er du tosset med surfing eller vil du prøve det for første gang, kan du vælge vores surfcamp i foråret og give den gas med 4 dages surfing.

Overskrift

4 dages surfcamp

Billede/video

Hvornår: Ca. uge 21