Fællesrejse til Frankrig

Adrenalinfyldte oplevelser, fællesskab og højskolehygge

En fællesrejse skaber sammenhold, så enkelt er det. Derfor har vi hvert forår en obligatorisk fællesrejse til Ardéche i Sydfrankrig, hvor vi skal dyrke fællesskabet, være aktive sammen og prøve forskellige adventureaktiviteter.

En fællesrejse er mere end bare en rejse. Det er en grupperejse med fællesskab i højsædet, hvor uforglemmelige rejseminder deles og sociale relationer styrkes. På fællesrejsen til Ardéche i foråret dykker vi ned i fællesskabet og kaster os ud i forskellige adrenalinfyldte aktiviteter sammen.

Naturen omkring Ardéche floden er helt unik. Vandet har skåret sig ned gennem klipperne og den snoede flod er derfor omgivet af 100 meter høje klipper. Vi bor i hytter omgivet af vinmarker og skal som en del af fællesrejsen opleve den franske kultur og på adventureaktiviteter såsom klippeklatring, kanotur på floden, huleforskning og bjergvandring i smuk natur.

Sammen med dine højskolekammerater vil du udfordre grænser, skabe uforglemmelige øjeblikke og styrke relationer. Undervejs vil I møde udfordringer og opleve sejre, som styrker fællesskabsfølelsen. I vil derfor tage hjem fra rejsen med et hav af spændende oplevelser og stærke relationer i bagagen – klar til at indtage og nyde resten af jeres højskoleophold sammen.

Pak kufferten og nyd fællesrejsen til Ardéche i Sydfrankrig med alle dine højskolekammerater – vi glæder os til at rejse sammen!

Overskrift

Fællesrejse skaber sammenhold

Billede/video

Hvornår: Maj (foråret)