EGU og FGU på Aalborg Sportshøjskole

En vej til personlig og faglig udvikling

Erhvervsgrunduddannelse (EGU) på Aalborg Sportshøjskole er en mulighed for dig, der går på EGU-linjen under FGU (Forberedende Grunduddannelse).

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi en unik mulighed for elever på Erhvervsgrunduddannelsen (EGU) inden for rammerne af Forberedende Grunduddannelse (FGU). Vores højskole er et sted, hvor mangfoldighed og personlig udvikling går hånd i hånd.

Hvad tilbyder vi?

Vores EGU-program på Aalborg Sportshøjskole er skræddersyet til at styrke dine sociale færdigheder og sundhedsforståelse. Her får du mulighed for at udvikle dig i et dynamisk og ressourcestærkt miljø. Vores tilbud inkluderer:

➡️ Styrkelse af sociale færdigheder: Lær at navigere og trives i et mangfoldigt fællesskab.
➡️ Sundhedsfokus: Få indsigt i sund levevis og personlig træning.
➡️ Træneruddannelse: Mulighed for at uddanne dig som træner og udvikle dine lederevner.

Mentorordning for EGU-Elever

Som en del af vores EGU-program, tilbyder vi en personlig mentorordning. Du får mulighed for at arbejde tæt sammen med én af vores erfarne mentorer, som vil guide dig gennem din personlige og faglige udvikling. Mentorforløbet inkluderer:

➡️ Individuelle Samtaler: Fokus på trivsel, faglig udvikling og livet i fællesskabet.
 ➡️ Samarbejde med  UU-Vejleder: Vi inddrager evt. din UU-vejleder og andre personer for at sikre et bredt perspektiv i din udvikling.

Yderligere info

Er du interesseret i at vide mere om EGU-programmet på Aalborg Sportshøjskole? Kontakt højskolens viceforstander Lena Kim Christensen på lena@sportshojskolen.dk eller ring på 20707141 for en uforpligtende samtale.

Lena-2