Navn:

Billede:
Motion og udvikling
Beskrivelse:

På Aalborg Sportshøjskole er vi vilde med bevægelse, personlig udvikling, kroppens ABC, pædagogik, idrætspsykologi, motion og samarbejde. Fagområdet motion og udvikling byder på masser af muligheder.

Arketyper - Lang beskrivelse:

Så har du lyst til et højskoleophold hvor du målrettet arbejder med dine personlige mål, så har vi helt sikkert noget for dig på Aalborg Sportshøjskole. Vi skal nok udfordre dig og sammen hjælper vi dig med at opnå dine personlige mål, dit løb, kost og træning eller samarbejde og teambuilding.

Derudover tilbyder vi en række forskellige teoretiske fag, hvis du ønsker at blive klogere på kroppens ABC, skadesforebyggende træning, kredsløbsfysiologi, ledelse, pædagogik, idrætspsykologi m.m. Måske har du en drøm om at forsætte med en studieretning indenfor psykologi, pædagogik, idrætsleder, ergoterapeut, fysioterapeut eller vil læse idræt på Universitetet. Mulighederne er mange.

Sådan vælger du fag på Aalborg Sportshøjskole 😀

ValgFag2024

Motion og udvikling har følgende fag du kan vælge imellem

Boldspil
Cardio
Debatten
Fortiden og nu
Innovation og kreativitet
Kropsteori og forståelse
Psykologi
Sportsmassage
Teambuilding

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af fag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores fag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse fag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.