Valgfag

Udover de øvrige fag skal du vælge mellem en række valgfag

Valgfag

På vores højskole tilbyder vi et bredt udvalg af valgfag, der dækker mange forskellige interesser og behov. Om onsdagen formiddag kan du vælge mellem fag, der ikke er fysisk krævende, så du får mulighed for at hvile og restituere din krop. Torsdag eftermiddag tilbyder vi derimod fysisk aktive valgfag, hvor du kan udfordre dig selv og prøve noget helt nyt. Udforsk de mange muligheder og berig din højskoleoplevelse.

Nedenfor kan du se vores udvalg af valgfag Valgfag

I ugeskemaet kan du se hvornår interessefaget er placeret i løbet af ugen

På Aalborg Sportshøjskole tilbyder vi et bredt udvalg af valgfag, der er designet til at imødekomme en række interesser og færdigheder. Vi stræber efter at tilbyde alle vores valgfag i hver periode, men det er vigtigt at bemærke, at oprettelsen af specifikke fag er afhængig af et minimumsantal af tilmeldinger. Dette betyder, at visse valgfag muligvis ikke vil blive tilbudt, hvis der ikke er tilstrækkeligt med tilmeldte.