Golfkursus på højskole i uge 28 - VENTELISTE

Dato:
07. jul 2024

Kunne du tænke dig at prøve kræfter med de fantastiske nordjyske golfbaner

Billede:
Golfkursus på højskole i uge 28 - VENTELISTE
Lang beskrivelse:

og opleve forkælelse for krop og sjæl med velsmagende mad, golf og højskole? Hvis ja, så vil fem dage på Aalborg Sportshøjskoles golfkursus i sommerperioden helt sikkert være noget for dig. På højskole og golf vil både begyndere og etablerede golfspillere få undervisning af erfarne golf-pro’er, som hver dag vil finpudse dine evner i den teknisk svære sport. Derudover får du mulighed for, at spille på nogle af de bedste golfbaner i Nordjylland sammen med de andre kursister.

Hver dag starter med morgensamling, hvorefter du selv vælger hvordan kroppen skal i gang. Tilbuddene vil variere fra dag til dag og uge til uge. Det kunne være: udstræk, foam roll, højskolesang, svømning eller lign. Herefter står den på golfundervisning i klubberne. Efter frokost, som indtages i klubben, har man mulighed for at gå en runde på golfbanen. Det tilstræbes at I får besøgt alle 4 golfbaner i løbet af ugen. Dagen afsluttes med god mad, sang, musik eller et spændende højskoleforedrag.

Nyhed!!!

Fra 2024 indkvarteres ALLE golfkursister i renoverede lejligheder med bad, toilet og køleskab. Hvis vi selv skal sige det, er det de måske bedste højskoleværelser i Danmark. Dyner, puder, sengelinned, håndklæde findes på alle værelser. Derudover er der vaskemaskiner og tørretumblere i boligfløjen. Tillæg for enkeltværelse 600 kr.

Indkvartering-golfkursus2024

>> Læs mere her på siden om golfkurset

6295 kr.
01-07-2024