Forening - Ambassadør

Først og fremmest er vores foreninger med til, at skabe fællesskab på tværs af interesse og årgange

ForeningOrg

På Aalborg Sportshøjskole har vi flere foreninger, som du kan blive en del af. De forskellige foreninger er beskrevet nedenfor

Bliv en del af elevforeningen

Aalborg Sportshøjskoles elevforeningen er en foreningen for tidligere elever og ansatte på højskolen, som efter deres højskoleophold forsat gerne vil holde kontakt med Aalborg Sportshøjskole og være en del af fællesskabet. Elevforeningen er helt ny og derfor stadig i udvikling, hvor der arbejdes for at skabe forbindelse til højskolen samt danne og styrke venskaber på tværs af årgangene

Gennem elevforeningen arbejdes der på gammel elevstævne, som altid afvikles første weekend i oktober.

Medlemsfordele

Når man er medlem af elevforeningen får man en række fordele

• Differentierede priser i baren ved forskellige arrangementer
  • Rabat ved gammel elevstævne. 200 kr. ALTID
  • Rabat ved medlemskab til SPH-Gym 179 kr. pr. måned

For at være medlem skal du betale et årligt kontingent på 295 kr. om året. Beløbet opkræves via PBS
Hele 2018 kan du blive medlem for 145 kr.

>> Bliv medlem af elevforeningen

Forening2018

Ambassadørkorpset

Som en del af elevforeningen findes der et ambassadørkorps, som udelukkende består af gamle elever. Ambassadørkorpset har til formål at hjælpe Aalborg Sportshøjskole ved højskolens aktiviteter såsom gammel elevstævne, diverse stævner og samtidig kunne assistere kommende elever med spørgsmål omkring højskolelivet og fag, samt synliggøre Aalborg Sportshøjskole i dit lokaleområde.

Medlemsfordele

Når man er en del af ambassadørkorpset får man en række fordele

• Differentierede priser i baren ved forskellige arrangementer
  • Gratis deltagelse ved gammel elevstævne
  • Rabat ved medlemskab til SPH-Gym 149 kr. pr. måned
  • Mulighed for at benytte skolens mindre undervisningslokaler
  • Påskønnelse op mod jul og beretning fra forstander
  • Profil på højskolens hjemmeside.

Det er gratis af blive en del af ambassadørkorpset, men til gengæld forventer vi også, at du kan bidrage til skolens udvikling og arbejde.

>> Bliv en del af ambassadørkorpset

ForeningOrg1

Foreningen Sportshøjskolen

Foreningen Sportshøjskolen er Aalborg Sportshøjskoles egen styrkeforeningen, hvor man mødes og dyrker CrossFit, styrketræning eller vægtløftning. Derudover stiller foreningen op i forskellige mesterskaber/konkurrencer, såsom JM, DM, EM og VM og endelig arrangerer foreningen også mesterskaber i eks. DM i bænkpres, DM i styrkeløft og DM for hold i vægtløftning.

ForeningenSportshøjskolenLogo

Under højskoleopholdet kan man helt gratis være en del af foreningen og det fællesskab der følger med, eks. deltagelse ved fællestræning i skolens egen træningscenter.

Sådan bliver du en del af Foreningen Sportshøjskole

Alle kan blive en del af foreningen, man behøves derfor ikke, at havde været elev på Aalborg Sportshøjskole, men lagt over ½ delen af foreningen er tidligere været elev på Aalborg Sportshøjskole.

>> Tilmeld dig her

Medlemsfordele

Når man er medlem af Foreningen Sportshøjskolen er der en række fordele

• Adgang til Aalborg Sportshøjskoles egen træningscenter SPH-Gym 24 timer i døgnet.
  • Deltagelse ved de forskellige mesterskaber helt gratis
  • Fællestræning onsdag og lørdag

Samtidig forventes det, at man hjælper til mesterskaber som foreningen arrangerer i samarbejde med specialforbundene. Hele Foreningen Sportshøjskolen er baseret på frivilligt arbejde

116 kr. om måneden. Derudover betales der 800 kr. til Foreningen Sportshøjskolen