Book rundvisning

Kom til rundvisning på Aalborg Sportshøjskole

Oplev den pulserende stemning og lad dig overbevise om, at vi er det perfekte match for dig! Tag din kæreste, dine venner eller mor og far med en tur til Aalborg, så skal vi vise dig, hvad vi har at byde på.

Tag en nærmere kig på Aalborg Sportshøjskole og kom med på vores spændende rundvisning. Vi vil guide dig gennem hele vores højskole, så du kan opleve hver en krog. Efter rundvisningen står vi til din rådighed for en grundig snak om alle de praktiske detaljer. Book din rundvisning nemt og hurtigt ved hjælp af formularen nedenfor.

Ved din ankomst vil vi begynde med at vise dig vores imponerende faciliteter på højskolen. Hele oplevelsen varer ca. 1-1,5 time.
Vi glæder os utroligt meget til at møde dig og dele vores passion for sport og læring!

Giv os chancen for at bevise, at Aalborg Sportshøjskole er det rette sted for dig.