Vandrekursus i uge 27

Dato:
30. jun 2024

Tag på opdagelse i den danske natur og lær om udstyr, teknik, og navigation

Billede:
Vandrekursus i uge 27
Lang beskrivelse:

Oplev nogle af de smukkeste områder af det danske landskab stråle på den bedste tid af året. Den nordjyske natur er helt enestående, og selvom Aalborg Sportshøjskole ligger inde midt i storbyen, skal man ikke køre langt for at opleve den, hvad end man begiver sig mod nord, syd, øst eller vest.

Vandrekurserne går til

Turene vil undervejs tage os vestpå til Thy Nationalpark, mod nord til Svinkløv Klitplantage og Rubjerg Knude, til det østlige Vendsyssel ved Dronninglund Storskov og Hammer Bakker, samt mod syd til Rebild bakker og Rold Skov. Dette er nogle af de smukkeste steder, man kan opleve i Nordjylland, og samtidig gemmer de også alle sammen på deres helt egen historie, som vi naturligvis også dykker ned i.

Nyhed!!!

Fra 2024 indkvarteres ALLE golfkursister i renoverede lejligheder med bad, toilet og køleskab. Hvis vi selv skal sige det, er det de måske bedste højskoleværelser i Danmark. Dyner, puder, sengelinned, håndklæde findes på alle værelser. Derudover er der vaskemaskiner og tørretumblere i boligfløjen. Tillæg for enkeltværelse 600 kr.

Indkvartering-golfkursus2024

>> Læs mere her på siden om vandrekurset

4995 kr.
02-06-2024