Ugekursus i outdoor uge 27

Dato:
30. jun 2024

Udforsk friluftslivets grundelementer, fra klatring til orientering

Billede:
Ugekursus i outdoor uge 27
Lang beskrivelse:

På højskolens Outdoor kursus i uge 27, inviterer vi dig/Jer til en uge fyldt med eventyr og samvær, hvor du får mulighed for at udforske og nyde Danmarks fantastiske natur. Vores mål er at inspirere dig til at bruge mere tid udendørs og opdage de utallige friluftsmuligheder, som vores smukke land byder på.

En uge med store naturoplevelser

• Kajaksejlads på Limfjorden: Start ugen med at glide gennem vandet og oplev Limfjordens skønhed fra en kajak.
  • Vandretur fra Rubjerg Knude til Løkken: En 10 km lang vandretur langs kysten, hvor du vil opleve Danmarks betagende kystlinje.
  • Surf og leg i Klitmøller: Besøg det berømte 'Cold Hawaii' og prøv kræfter med paddelsurfing og kajaksurfing i bølgerne.
  • Mountainbike og orienteringsløb i Rold Skov: Udforsk skovens skjulte stier og test dine evner på vores teknikbane.
  • Stand Up Paddle, kano og kajak på Voer Å: Afslut ugen med en dag på vandet, hvor du kan vælge mellem forskellige vandaktiviteter

Nyhed!!!

Fra 2024 indkvarteres ALLE golfkursister i renoverede lejligheder med bad, toilet og køleskab. Hvis vi selv skal sige det, er det de måske bedste højskoleværelser i Danmark. Dyner, puder, sengelinned, håndklæde findes på alle værelser. Derudover er der vaskemaskiner og tørretumblere i boligfløjen. Tillæg for enkeltværelse 600 kr.

Indkvartering-golfkursus2024

>> Læs mere her på siden om outdoor kurset

4995 kr.
02-06-2024